პროექტი

სასწავლო პროექტის გეგმა


  1. პროექტის სახელწოდება:ლიტერატურული  საღამო: ალექსანდრე  აზბეგის  ცხოვრების  გზა.
  2. პროექტის  მთავარი იდეა(თემა)1-2 წინადადებით: ალექსანდრე  ყაზბეგის ცხოვრების  გზის გაცნობა-შესწავლა, ბლოგის შექმნა.
  3. პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეებმა მეტი  უნდა  იცოდნენ  ამ მწერლის  ცხოვრებაზე,მისი სასცენო მოღვაწეობის  შესახებ.
  4. პროექტის მიზანი:ნაკლებად  ცნობილი ფრაგმენტების  მოძიება,  ექსკურსია  ალ.  ყაზბეგის  სახლ-მუზეუმში, იმ  გზის  რუკის  შედგენა , რომელსაც  ყაზბეგი  გადიოდა   სტეფანწმინდიდან  თბილისამდე. ცნობილი  პიროვნებების   გამონათქვამების  მოძიება  ალექსანდრე ყაზბეგზე.ლიტერატურული  გაზეთის  გამოშვება.
  5. მონაწილეთა ასაკი:15-16წ
  6. ვადები ხანგრძლივობა:  1 თვე
  7. მოსალოდნელი შედეგები(პროდუქტები, რაც  შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები  გაეცნობიან  მწერლის  ცხოვრებას, შემოქმედებას.  შეიძლება  შექმნან ალბომი/ ბლოგი, ჩანახატი, ესეები.მათ  გამოუმუშავდებათ დამატებით  ლიტერატურაზე მუშაობის,  მასალის  კომპიუტერულად  გადამუშავების, ჯგუფურად მუშაობის  უნარ-ჩვევები.  უკეთ  გაეცნობიან  საკუთარი  ქვეყნის  კულთურულ მემკვიდრეობას.
  8. პროექტისთვის  საჭირო რესურსები:დამხმარე  ლიტერატურა, ბიბლიოთეკა, კომპიუტერი, პროექტორი.
  9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებს  დავყოფთ  ჯგუფებად . თითოეულ  ჯგუფს  მიეცემა  დავალებები:1.  მწერალზე  არსებული  ლექსებისა  და  გამონათქვამების  შეგროვება,  2.ექსკურსიის  შთაბეჭდილებების  შეგროვება,  3.ლიტერატურული  აღამოსათვის  გეგმის  შედგენა,  4.  ბლოგის  დამუშავება
  10. საგნებთან(საგნობრივ ჯგუფებთან) ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან კავშირი: ლიტერატურაში განუვითარებს    ძირითად  საკომუნიკაციო  უნარებს: წერას,  კითხვას მოსმენას, საუბარს.  გაიღრმავებენ  ცოდნას  ხელოვნებაში.:პოეტის  ხელოვნებაზე  ნახატების შესრულებით, ლიტერატურული  ნაწარმოებების  მიმოხილვით, ისტის  ტექნოლოგიებში:მასალის მოძიებით, პრეზენტაციების შექმნით/
  11. პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)  მარინე  მშვიდობაძე
  12. ხელმძღვანელის  ელ.ფოსტა;marinemshvidobadze27@com.gi
  13. პროექტის ვებ-გვერდი(ბლოგი)    https://marinemshvidobadze.blogspot.com/p/blog-page_21.html

No comments:

Post a Comment